. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

putryydanish :))

lagy bape hary jeh daa cukup 4 bulan dgn danish neh ♥ alam 3 bulan neh pun mcam masala kite ken bie..tu ujian nama yeh,kite kene sabar and masing-2 pun kenelah mengalah , jgn na keras pale sgt laa ken . :)
i misss you a lot bie . bby na ade sebelah bie 84 jam sehari bole taa ? hihi . tapy ble kite jmpe bby bad mood . haihh :[ oke now bby pomich , after this bby taa moody lagy ! i pomich to youu ♥
and i want you to know that i always love youu and never stop loving youu . you the greatest person i ever have and dun want to lost you bie ! .
hanya Allah yg tahu mcam mne kuad yeh saynag aku kad budaa gemuk neh..
sumpah aku kate , i really love you danish aiman . 
 -dlm sayang danish neh mmg sume yeh indah , tapy satu bende jeh yg buad aku tertekan .
akuu taa tahu mcam mne na luahkan rase sayang kad dea neh .
aku seniri taa tahu naa cerite mcm mne ,klw ikot haty naa jeh aku jeritt bgtahu sume org akuu sayangg dea !
tapy mne bole ken , taa pepasal org kate aku gle -.-
terlalu besar rase sayang neh kad kaw bie..
taa tahu mcam mne naa ckp,
even kite masih lagy barulagy, tapyy my love towards you was to strong . nobody can replace you dear .
taa penah aku sayang org sekuat neh..cume dea SATU-SATUNYA lelaky yg buad aku bahagie..taa bole naa ungkap kan rase yeh .
i will try to tell you what i feel now..i did knew how i must to start it..terlalu berharge tahu !

No comments:

Post a Comment