. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

mich bie :(

first story=
sabtu ary to dpat jmpe bie kjap je..
taa dpat naa hug hug..dpat pegang tgn jeh.. =( taa dpat na mam suap suap*;)
tapi taa pe asal kan lepas jgak mich beby kad bie..n bie.. tengs for lend me ur fone.. hhhe

second story=
smalam text nan bie skjap je,,sbb battry fown aku abes..aku daa la pegi knduri kad shah alam..enad kan dpat laa tumpang chas fown..tp taa dpat sbb mak aku mlas naa naek atas(rmah pengantin) huh stupid laa..
petang too plak fown aku on off kan..sbb na save battry..tp danish enad akuu tipo...aku pling taa suke ble akuu kte btol dye kte aku tipooo..mmg langsi..even bnde to sikit jeh..ehh2? daa lari tajuk nii..kyh naa sambung cite plak..petang too aku pergi JAya JUsco balakong..tgk cite NGANGKUNG..org laen tgk dgan pnoh fell akuu taa..sbb aku text danish dye taa wep..10 kali akuu text dye taa wep..act dye mara nan aku kudd..aku kate kad dye aku kad jj na tgk waynag pasto dye kate 'ye la to..ntah ntah date nan bf sorg la.." aku ckap laa a'a mmg.. ky laa naa off fown nanti bf mara bye ! mmg laa dye bengang..mlam to dlam pkol 11 dye text 'beby......'
hhe akuu tao dye to lg laa taa tahan kalaw taa text aku sehari.. =)
0 comments

No comments:

Post a Comment