. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

whole day wif my husband (26|12|2010)

hary ni happy sgt dapat jumpe danish :) da betahun taa jumpe*betahun la sgt HAHA .*tp ken tga jumpe to mcam2 doe . gado lha , happy2 lha, saked haty lha, n mcam2 lagy laa :) hary ni dea bawak ijal(bdakk gle)shahir(ntaa aku taa knal) n aku bawak my lesbo hayaty . :)

GADO - gado ni kad dlam wayang kaw tao..tga tguk wayang too kite og dduk la mcam BIASA..lpas to aku pegy cubit peot dea..than dea kate lha, taa sengaje -____________________-   . aku bengang lha . aku alih tangan dea . than  dea say sory2 . aku diam jea , lpas to dea tros blah kuar . aku mule2 diam laa . enad kan sekjup lagy masuk lha,lastly taa masok2, aku da nanes2 kad dlam wayang to takod dea balek..than aku tnye ijal(bdakk gle)mne laky aku,lpas to dea kte laky aku kua jup . aku cll dea maty kan, aku mesej ta sampai . syitt . than dea daa masok lepas to ape kteorg buad aku da taa enad . oke2 kite abaikan yg ni (na cepad ken crite)..yg pasty lpas kuar dary wayang kami da oke :) tapy ken mase aku tga buad muke tcing(muke comel . HAHA) : mase ni kad bowling :  dea ajak kuar laa ken,aku ta na ta na . than dea na dukung aku, tp taa jd . kalo dea bule angkad aku sememang ye aku kurus :) HAHA

SAKED HATY-saked haty yg first sbb dea pegy layan si ijal too jea, cakap dgan dea rndo aku sgat sgap lha..lpas to da jmpe aku bule plakk dea layan dea pnye gay to..grr -;-
saked haty yg kedue , dea pegy plok hayaty . naa jea aku sepakk budak2 to kad sito..saba jo lha :)tapi taa pe taa keysa pon aku pegy la pegang tangan ijal..act aku ta pegang aku pegy gengam tgn dea, kuku aku da la tajam kesian dea..tp kalo ade ank ali mmg btul2 aku plok sbb ape? ank ali to nsem sikit, ijal to agak kurg... HAHA ..tao  nanes dea.. HAHA .

HAPPY-kami buad keje biase laa kad port kami,mase to mood aku da oke kembaly :) but the best part mse kad sito hug dea..hug ketad2..sumpa lha gmbire sambil nanes kaw tao..kaw jea taa pasan air mate aku bie.. :) and anothe part yg aku suke sgat mse kad tesco,grau2 mcam shibai dgan dea..sampai saked2 tgn aku nih..aishh..kami maen cubit cubit laa..pukol2.kad tesco to tnggu mak aku amek, penad doe tnggu, dary pkol 6 sampai pkol 10 . gleh laa.. tapi bgos laa . dapad tgk muke de lame2 :) tapi mase kad sane to borak2 dgan dea kaw aku jea..mcam kawan..to aku suke cpl dgan dea..org kate berkawan lame2 sayang ken.. :) sbb to aku suke kite borak mcam kawan :)

kad kajang : lpak2..suap2 dgan husband saye :) mase mkn kad foodcourt mule2 dea suap aku..lpas to aku taa suap dea..aku lupe..dea bole plak suap hayaty..taa gune -;- . tesentap aku tgk . huh ! hayaty to even rapat dgan aku pon aku trase juga kaw buad mcam to..and part kaw plok hayaty to bie..aku sikit lagy nanes..tp saba jea laa..aku anggap grau kan..:)

kad tesco : dary pkol 6 sampai pkol 10 dgan dea..aku enad kjup jea. tapi naseb dea daa text mama dea awal2..kung taa pasal2 kene mara..ni my mum pnye pasal laa..kate kjup jea..lastly sampai pkol 10 kene tnggu..naseb baek ayah taa de kad umah..kalau mmg da kne ' bla bla bla' daa..mule2 masok kad tesco too kami beli coolblog..duet aku jgak.. tapi taa pe kalo bab makan aku oke jea.. :) kami mnum  oreo blanded..pegy laa ddk mnum sampai mngigil badan aku..grrr..da abes mnom jalan2 laa kad dlam tesco..sampai tmpat sunyi sikit..pgg tgn dea than dea kiss aku.. ;D sambil2 jalan to aku cakap laa..'mane cik nor ni' than dea kate 'ntaa laa mane kak nor ni' aku tnye dea 'kak sal tao ken bie balek lmbat' than dea kate tao..slamber jup pegy pgl kak  sal(mak dea) kak nor(mak aku) HAHA . lpas to enad na pegy public bawah to na coll mama aku..last2 publc rosak..aku lelapak laa dgan dea sambil ________ lpas to nmpak husbnd n wife yg gado kad pasa mase hary sabto hary to..kalo tgk time mereka gado..kesian doe laky dea kene mara..eh2 da lary tajokk..kembali kad cite asal..lpas abes ____ dgan bie kteowg naek atas balek..lpak kad atas balekk than mum aku da sampai..mama sampai ken..dea tnye best taaa seharian besama..aku jawab laa..mmg laa best..than mama tnye da mkan..danish kate belum..aku kate daa..pnggan ade kad sebela kteowg tolak tepi.aku cakap la ' eh belum makan lagy la pnggn sape ntaa ni..semak jea' huhu . than mama blanje mkan..aku taa makan coz da kenyang..jady beli ken laa utk dea..ntaa ape dea maka aku ta enad..da makan makan mum makan laa dunky donat yg aku beli to..mum kate "ni danish blanje kea?" aku kate laa a'a. act aku cakap dea yg blanje sbb na cover dea laa..kalw mum tao aku yg bayar donat aku blanje dea makan msty mum kutok2 dea..kesian laa..jady aku naek ken sikit taraf dea..:) da abes makan mum pegy beli brg..aku dgan danish borak sambil pegang tgn..tga borak to dea tnye pasal dlam wayng to..crite2 aku bengang aku pegy cubit2 pkol2 sampai sakit tgn aku..:) da abes sume to mum aku hantar danish balekk :) tapi ken kesian.. jao dea kene jlan sbb mum telajak jao.. hhe..ta pe bie bule kurus.. :)

rumah : sampai rumah aku tros chas fon..daa on fone tgk ade maxis msg ade misscol..3 from opah danish . aku pelik lha, mane opah dea dapat num aku..but lantak laa.._________________________
da abes mandy onlyne aku tgk pic kami td sambil nanes2. :'( rndo doe..
__________THE END___________



p/s:gamba taa bule masukkan . line lembab :)
note fer danish: ILOVEYOU :)

No comments:

Post a Comment