. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

melissa mer :)


comel takk ? comel takk ? neh diee kak melissa mer . sorangg pun mesty takk kenal kan ? sbb aku takk penah cerite pasal die neh . mehh neh aku ceritekan .

aku jumpe die kad tempat tuisyen aku , PUSAT TUISYEN MEWAH kat kajang . mase tuh aku mule nakk register*betul ke aku eje neh ?*dalam bulan 2 tapy masuk bulan 3. aku pegy dgn ayah , kak mel lah yg tukang tunjuk nak isi itu ini kat dlm borang tuh . ayah aku kat situ pegy buat main suare die yg tenggelam timbul mase tuh, so cuteeeeeeeeee >.< suke gile aku dga suare kak mel mase tuh dan di situlah bertemu jodoh aku dgn die . dah abis register tuh die bagi 2 test pad yg due due aku lgsung takk gunee HAHA . pegy tuisyen ayah hantar , balek naek bas . one day aku balek lambat sikit , mase tuh pun dah nak malam lah jugakk . aku ternampakk kak mel naik bas jugakk , tup tup die duduk sebelah aku . time tuh tah ape die usya kad luar tingkap , aku ckp die bole buad bodo rase nakk lempang jeh -.- lepas tuh borak pasal syampoo lah dan lalalala die pun turun dari bas , die turun kad taman jasmine . esok yee pulee die ganti cekgu BM sbb cekgu tuh takk de .mase tgh ganti tuh die tanye balek naek ape ? akulah bas . die ajak makan mcD aku pun lajuuuuuuuuulah sgt-2 . mase first time aku tgk die makan , terkejut beruk babun aku . badan kecikk makan bapaklah bosarrrrr*makan ape takk ingat* . dan lame lame aku pun rapad dgn die , salu balekk dgn diee ♥ kak mel neh even dah 21, tapyy otakk die mcm kanak-2 ribena tambahan pula mmg feveret die rebina , sepadanlah kan ? die kalaw gurauu pun mane ade nakk cover cover . what ever will be she still herself :) beliauu juga bukann seorg yg hipokritt*kembangglah kaw kak :P * kalaw cerite pasal bf ke dgn dielahh palingg best . sbb banyak sgt pengalaman dan persamaan kami berdueee , sweet aite ? >.<



hitung menghitung dah 6 bulan aku kawan dgn die . kalau dulu bukan main baikk pgl akak adek takk pun akak putryy . lame lame kaw aku , nenek makcik dan sebagainye . otak die neh tingtong habesslahh . kalaw dtg sewel die , aku pulak yg akan sewel nakk layan kepala die tuh . btw ILOVEYOUU MOREE MELISSA MER*name penuh diee takk penah tau pulee . hihi :P

No comments:

Post a Comment