. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tibe aku teringatkan mereka ♥

assalamualaikum xD wah wah . baekk pulakk aku kan ? baek mcm neh takk pe . jgn baikk lain .

sehubungan dgn tittle aku neh .
tady mase tgh tunggu van tibe-tibe aku teringat kad ex ex aku . ape khabar lah dieorg kan ? sehadd ke takk . dalam aku teringat tuh , aku teringin nakk post kad blog bia kasii hot even aku thu sape pun tkk bace kan ? tahu follow jeh , bace takk -.- aku cerite sorang sorang lah .

1-muhd zulafiy bin rosli
atatoto , aku ingat name penuh dea lahhhhh .umur 16 tahun SMK PERIMBUN . aku cpl dgn dea since aku form 1 sampai form 2 . lame kan kan kan ? act , aku takk ingat bape lame cpl clash tapyy mase balekk tady aku pegyy bukak album lame aku dgn sahabt semue , jumpelah gamba AFIY neh . belakang tuh siap tertulis bape lame aku putus cpl dgn dea . aku tolakk campur semua 9 bulannnnnnnn . lamee doeeeeeee tuh . tapy , 9 bulan tu campur clash sekali kalaw cpl jeh 2 bulan jeh pun . hihi cube teka bape lame clash ?
aku ingat die lagy sbb die yg ajar aku jadi matang, takk delah mcm budak-2 lagyy . terime kaseh MUHD ZULAFIY and last aku contact dgn die mase bithday die tahun lepas . mase tuh die tgh cpl dgn hidayah ♥


2-RAZI
aku takk ingat name penuh mangkuk ayun sekor neh and aku takk pernah amekk tahu langsung muehehe . aku cpl dgn die dulu sebelum afiy rase yeh . mase dgn dea aku form 1 die 19 . tuee kann die . kaw ade ex tuee cm neh ? ____ aku kenal die mase ade joget pejadah tah kat kampung mase kenduri maksu tu . muke die hitam manis and hensemmmmmmmmm gile doh ♥ suare die pun sedap , kalau aku dgar sumpah lene tydo . tapy standard budakk kampung lah kan , umur dah 19 pun english pun bengap lagy HAHA . aku dulu style belagak babun taw, nakk b pandai speaking and so on lah , so bile razi neh bangang dalam english aku pun -kaw neh bangang betul , putuslah- senang takk ayad aku ? ___ lepas clash dgn die BIBIK makcik aku take over die . takk sedar pnye endon -.-

3-ACHIK
achik neh abg kpd razi . die neh 21 mase aku form 2 . apelah aku suke yg tue-2 . ishh ish lepas tuh adek beradik pulakk kan ? terukk ye aku dulu . tapy kaw pikir aku kesah sbb mase tuhh lah akuu rase aku palingg hebad sebab ramai bf*budakk lagy biase lah tuh *_________ suare die sgt sedappppp mcm adek die . tapy suare razi lagy sedap dari die hehe . die ensem jugakklah . kebangangan die same mcm adekk die . tapy tuh bukan faktor aku clash dgn die tapyyyyyyy jeng jeng jeng>>> sbb die dah ade anakkkk . HAHA . rupe -rupe yee , die neh baru kawen tapyy anak dah due . die kawen dulu nikah kemudian . faham ?

4-lepas lepas nehh aku takk ingat . bayak sgtttt .


5-DANISH AIMAN BIN DULLMAD♥
semuee kenal die kan ? mate aku geli nakk tulis dan bace pasal die . bukak post lame if nakk tahu pasal diee .



ramai kan sampai aku takk ingatt ? HAHA pelancauuuuuuuuu . tapy yg num 5 tuh aku paling sayang <33 .
afiy bukan org first aku cpl, ade lagy since aku darjah 6 tapy sumpahh takk ingat . neh jea laa yg aku ingatt kayy boiiiiiiiiiii .

No comments:

Post a Comment