. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

hyee :)))

rwnduu sangat kat blog nehh . lama dah takk update . anda sehad ? sayee sehadd :)


trial pmr just around the corner , lagyy 2 minggu jee . Sgt menyeramkan , tapyy aku daa ready :) takk delah risau sangat . alhamdulillah , aku belaja pun dah rajen kadang-2 jelah malass hehe, emosi aku pun daa stabil takk de laa mcm org gile muehehe tapyy kadang-2 ade lah jugakk bile tersebut nama dia mesti terus kacau bilau ini hatyy . tapyy bukan salah dia aku punye emosi jady mcm tuh , sala aku jugakklah kan takk rety nakk kawal . But now im getting more better :)


sejakk dea buad taikk , aku pun rasee melepaskan adalah lebih baik dari menyimpan . SBB, cube kaw bayangkan , kaw nakk kentut tapyy kaww tahan kentut kaw tuh , takk ke seksa ? kalau kite lepaskan lagy lege aite ? takklah menyeksa haty dan batin kite muehehe<--jgn pakai perumpaan neh dalam BM . sebenarnye takk lama pun aku dgn dea , tapyy kami rapat kan , sbb tuh sayang tuh lebih ♥ day to day , aku daa bole campak dea jauh-2 , takk de lagy aku letak dea kad haty *cehh cehh ayad jiwang taikk jea kan*



kite tutup cite pasal 'dia' tuh , sbb aku pun daa bosan cerite pasal dea , geli biji mate aku tgk nama dia HAHA .


aku dgn family aku sekarang buad compettion , sapa pnye berat turun paling banyakk ayah kasi RM50 seminggu . now, semua lumba-2 nakk kurus . aku lah paling obses nakk kurus , tengah hari panas tuh pun aku sanggup main badminton ==' kesian lah adek aku kene pakse main badminton tuh dgn aku . hehe kejam pnye kakak kan? makan aku pundah control gile babi wa ckap luu . makan nasi pun hari selase jehh , hari laen takkk de nasi takk de minyak takk de manis-2 . kalaw masak pun bende yg berebus jehh . takk de lagy asam tempoyak , gulai ikan baung and so on yg pernah jady -peberet- aku . nanty dah kurus baru sambung makan balikk . hihi .



now what i need to focus on my study and get ready fer PMR examination . i hope i will get the best result insyaallah :)

No comments:

Post a Comment