. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

BERSIH

hyee awak semuaa :))
lama aku akk update blog neh kan ? bukan lama , dah berzamannnnnnnn . hihi . sebenarnye tak de internet kad rumah aku online fb pun kad fone jea . neh pakcik aku bawak berokband dea , so , aku pun menumpang update blogg neh.

act, aku takk nak cite pasal life aku . tapy nakk cerite pasal PERHIMPUNAN BERSIH . pasti anda semua dah sedia maklum mengenai perhimpunan haram anjuran Datuk S Amiga ini aite ? dengar pun pengajur dea INDIA . tapi kenapa PAS tuh bodohhhhhhhhh pergi sokong perhimpunan neh ? deaorang kene bayar jugakk ke ? HAHA . dunia-2 . PAS atau nama penuh dea PARTI ISLAM SE-MALAYSIA(agaknyelah) nama pun 'ISLAM' dea pegyy sokong si Amiga neh apahal ?! Amiga neh siap mintakk nakk buatkan agama Islam bukan agama rasmi . dea nakk buad macam kad endon tuh , Islam bole campur dgn Christian and so on . deyy pikirlah okayy ?


bile kate DATUK S AMIGA mestylah tahu dean neh org-2 PKR . orang-2 dan puak-2 ANWAR IBRAHIM , satu-2 nye org Islam yg trang tang tang menunjukkan tidakk malu yee beliau dea jadi gay ! dan knp ade yg bole ikut dea lagy ? suke sgt dapad bontot ? dah nampakk sgt si anwar neh kene masuk jail-lah , video lucah dealah -,- . haihh dunia-2 . takkan tuh pun deaorg takkley pikir ??then , dea lah PENYOKONG KUAT perhimpunan neh .padahal dea tuh org melayu dalam IC dea Islam ,takkan setakat islm dlm IC ? lagy pun dea dah tua bangke n bole fikir mana baek mane buruk .


cubelah korang bayangkan . UMNO kate ALLAHHUAKHBAR ! PAS pun kate ALLAHHUAKHBAR! yg tinggal India dgn Cina , takkan dea nakk serang Islam dgn Islam kan ? mesti deaorg serang cina dgn india . bakar kedai cina , bakar kedai india . then jadilah rusuhan kaum , bil rusuhan kaum apa jadii ? kuasa asing campur tanganlah . nak jadi mcm dulu balekk ke ha ? korang nakk kene jajah lagyy ? kalaw aku takknakk bhaiii , elok-2 makan burger, takk pasal-2 makan ubi kayu yg takk rebus -,-


aku semangatkan pasal hal-2 politik neh ? yee mmglah aku semangat ! hal-2 politik neh lah yg menjamin keselamatan dan keharmonian negara kite neh . kalaw politik tunggang terbalikk , mcm korg nakk hidup ?


okayy kite sambung balekk , kenapa Amiga takk nakk hantar memorendum tuh kad sultan ? seeeee ! dea saja nakk buad huru haralah . lagyy pun mestyy dea kene bayar dgn pihak ;luar such as America . lagyy pun mana dea dapad dana berjuta juta semua tuh ? and mana dea dapad senjata kalaw bukan america . sebab , cuma america dgn rusher yg ada bekal senjata . and, setahu aku americaa lah yg terbesarrrrrr . korang mesty tnye knp america nakk tolong kan? deyyy ! dea orang fully Christian ! deaorg neh org yg musuh dgn Islam , mana-2 paderi yg dapad memurtadkan org Islam tinggi bayaran dea tahu? sbb deaorang neh yahudi . then, cube kaw tgk sekarang, negara yg selalu kene serang , negara Islam bhaii , LIBYA,GAZA and others, semuaa dah tumpas . cuma tinggal Malaysia . negara Islam yg Moden :) jadi , deaorg nakk musnahkan Islam kad sini pulakk , tuh tujuan dea faham? takkanlah takk de sebab deaorang nakk bagi dana utk perhimpunan neh . ish-2




p/s : saya minta maaf jika ade isu sensitif :)

No comments:

Post a Comment