. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

beby ♥


comel takk bear neh ? cakap comel cepad ! HAHA . sebena nye takk comel mana pun bear neh , tapyy sbb danish yg kasi , dea jady comel lah >.< . bear neh dea bagy masa 26 DEC 2010 , seeeeeee aku ingat sgt bile dea kasi barang kad aku T_T sedeh tahuu . dea bgy masa dalam bas . aku masukk bas ddk sebelah dea , terus dea bagy aku bear tuh . sbb dea segan nakk pegang . HAHA bengong woo naseb baek aku bawak beg besar sikit . kalaw takk aku kene pegang lah bear tuh . bear tuh dah jady mcm anak aku dgn danish*hihi gatal xD* aku bagy nama dea beby . dulu bear neh ada lagy hidung dea . tapyy aku dah salu geget , tercabut dah . then takk tahu aku letak mana , ish ish . hari dea kasi aku bear neh hary paling lama aku date dgn dea . mcm-2 kami buad . nakk apa kiteorg buad bukak post lama aku yg bulan January,whole day wif my husband kad situ korang bacelah selebar lebar nya cerita tuh , sbb tuh la post aku paling panjang aku tulis . excited sgt kate kan . hehe . tapyy kalau bosan lantak koranglah kan . kesah ke aku ? dahh laa . KBYEEEE . ILOVEYOU

No comments:

Post a Comment