. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ijal ,

Hary neh hary bapaa , HAPPY FATHER’S DAYY !
Takk de kene mgene pun sebenar yee . tadyy balek tuisyen mcm biase aku dgn kak Mer pegy makan kad Mcd . aku mkan double cheese burgher dgn sundae strawberry . sedapp >.< dah habes mencekik dgn systa saye tuh pegy teman dea beli pencuci lantai . al maklumlah bibik ank solehah . mmg rajen kan? Then , dah habes semua semua tuh , kami baliklah . masa dlm bu tuhh penuh Bangla dgn Endon . terukkk doee !
Suddenly , aku dapad mesej dari ijal :

Him : wey sowi ak t’pkse wt ni.. ite x yh membe lgy la. Ak x nk den(Danish) t’seksa.. ak xnk ad pape ngn ko lgy. Sowi k.. ak minx maaf sngt2..
Me :why ? apasal dea nakk terseksa doe ? alaa ! nanty aku takk de kawan nakk gaduh .
Him : sowi . kalo ko jnji ko akn lpekn den. Kte kawan kalo x.. selamat tinggal
Me : matylah aku nakk lpe dea ke takk . sgp aku takk kawan dgn kaw dary lupe dea . kbyeee .

Puihhh-2 ! mcm aku hadap nakk kawan dgn kaw? Yg kaww sebukk nakk suruh aku lupe dea apasal ? Selam neh , kaww yg salu jady batu api apa semua kan ? salu suruh aku lupe dea , takk pun kaw ckp ‘dea dah ade org lain lah’ ‘dea dah nehh laa , tuh lahh . babii lah kaw -,- kawan pung mcm haremmmmmmmmmmmmmc!




meh sini aku ckp , jgn suke suke nakk suruh aku lupe kan dea , nakk suruh dea lupe kan aku . barang siapa yg buad mcm tuh , esok pagi aku bakar rumah kaw . kbyee !

No comments:

Post a Comment