. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

him ♥


Comel kan anak org neh ? kad mate aku jea dea comel , kad mate org lain dea hodoh . muehehe >.< dea pnye nama lah yg palingg byk kad dlm entries aku . dah sedia maklumlah kan ? Danish Aiman <3 a boy which is always make me crazy of him. First boy yg buad aku raseee kasih sayang dari boyfriend aku . dgn dealah aku byk spend time togetherrr <3 and yg penting boyfriend yg paling aku sayang even aku takk lama pun dgn dea .

from 17 OCTOBER 2010 until 28 MAC 2011 bersamaan 6 Bulan 11 hari aku dgn dea :) lamalah jugak .




cincin neh kami beli masa 31 Octobers 2010 . kad cincin aku ada nama danny , nama dealah tuhh . bajedd nama hottt jea MUAHAHAH . kad cinicin dea nama aku putryy originals nama akuulah kan ?




name tag kite org <3 dapad name tag neh sekali masa beli cincin tuh . nametag dea kad aku . nametag aku kad dea . name tag aku yg kad dea uh , dea jahit kad belakang bag dea . cantikk jea doe mase aku tgk hary tuh , aku pnye nametag sendiri dah jahanam and comot . sbb tuh aku buad nametag baru . then, nametag dea aku letak dlm dompet aku lah <3




knp aku letakk gamba fone neh ? nehh deaa fone Danishhh . baek haty kan dea bagy aku pinjam fone dea ? sampai sekarang aku takk pulang lagyyy . bile nakk pulang ? hmm morninggggggg lagy lah . nanty-2 aku pulangkan biyy >.< tapyy aku promise mmg aku pulangkan lah :) dea bagy fone neh 27 NOV 2010 . cehhhhhh aku ingat jea tarikh-2 dea . haruslah aku ingat kan ? dah org tuh bagyy pinjam . muehehe



bebyyyyyyy . neh hah ank aku dgn dea . hoii ! neh bear jee , takk pernah lagyy aku proses lah -,- bear neh dea bagy 26 dec 2010 . rase yeh dah sepuluh kali aku tulis pasal bear neh aite ? korang pun dah tahu citer dea and so on .



I REALLY MISS HIM T_T

No comments:

Post a Comment