. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

dream

Hoyyy anda sekalian :)
sehadd takk ? sehad ? bagussssss ! dah makan ? dah ? aku belummm . *gile kejap*


Lama dah aku takk update blog aku yg buruk comel lagy cantik nehh . hee . aku pegy mana ? takk pegy mana pun , Cuma takk de internet kad rumah neh . sbb tuh takk laa ter-update . sepanjang beberapa hari aku takk de neh , ade seorang sahabat aku yg tah tingtong kot otakk dea mintak couple dgn aku -,- . babi kan ? kawan seniri mintakk couple . sumpah aku takk nakk lah kan . eeeeeuuu :/ kawan adalah kawan sampai maty . faham yaa ?

Okay kite abaikan yg tuh ,back to main topic hary tuh aku mimpi DANISH dgn IJAL . mimpi ya begini :
Mum : Ibu dgn ayah pegy tesco jap , along jagelah kedai kayy ?
Me : okay .

Then, aku call Danish suruh dea dtg teman aku . then lalalala , dea dtg lah dgn ijal . aku pun ddk lepak then main tenung mata dgn Danish -,-*I really miss it* . then , ibu dgn ayah sampai , deaorg pun nakk balekk . aku lambailah kad mereka . tibe-2 ibu kate mcm neh

mum : along lambai kad sapa tuh?
me : kad Danish tuh .
mum: ibu nakk bagitahu neh ,:
Me : apa ?
Mum : tady mama Danish call ibu , Danish accident dan meninggal .
Me : kad mana?
Mum : away to tesco .
Me : termenung~

Aku termenung dlm mimpi sampai aku sedar aku termenung . then, aku citelah kad ibu esk tuh . ibu kate, mimpi jeh tuhh . tah lah nakk cakap apa doe . kalau dea dah kad depan mate aku aku pelukk deaa



aku dahh happy dapad mimpi dea , tapyy bile mimpi mcm tuh . takutt pun ada . takutt hilang dea sampai bile bile .
awak jage diri kay sayang ? kite dah takk de sebelah awk dah . kbyeee

No comments:

Post a Comment