. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

clashh ??

oke ! dga nehh..klaw org tnye 'kaw dgn danish lagy ken?'ehh taa laa aku daa clash. aku neh naa sanad kea clash dgn dea hah? mmg laa na sanad sbb couple dgn dea mcam gampang haram ! saked haty doe couple dgn manusia sebegitu.. yelaa, aku neh status jea MARRIED TO DANNY MESS tapy layan aku mcam kawan . klw kire kenn da sbulan lbih taa jmpe da sbulan taa call-ing*call jarang-2 laa* mesej tuh punn klw aku yg text dea dloo. kimakk ken pangai ? ble aku na clash dea taa naa . dea kate 'taa naa ! bie sayang bby laa ! ken kite daa jnji taa na clash , daa lupa ke ?' hello macha ! apee jnji kaw sume aku enad laa BODOH ! deyy buad aku mncarot jea ==' . satu lagy mama dgn ayah aku pun daa ta suke dea .. knp? adalah..nazira my bestf tuh punn taa bekenan dgn dea sbb salu buad aku cry-ing . tapyy,SAYA SAYANG AWAK ! naa kate bnci dea , aku ta benci . aku mnyampah jea.. susa laa naa explain . sng cter belah haty aku tgk seniri *cehh jiwang plaa* daa laaaa !

No comments:

Post a Comment