. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

thankyou farizah kay :D

neh pasal smalam lah . :DD

amat berterima kasih kad awek cun tuh FARIZAH KAY :D smalam dea bgtahu kad pasal danish . huaaa :( rendu doe kad laky saye tuh ! haha bile plakk jady laky aku . hihi . oke-oke saye teruskan lagyy .

click to enlarge XD

dah bace ? taa nmpak ? clickk lahh kad situ biol ==' klw taa bole jgak padan muko . sbb bnde alah neh aku pegy print naa buad lampiran utk kerja kursus sejarah . haha kpale hotak kaw lah . xD . print naa letak kad cerita aku dan dea(danish) . main topic,mase bace ape yg awek cun tuh inbox :D whoaa ! aku taa pecayaa . than sape yg aku nmpak tuh ? taa ken endon yg muke same mcam danish kod ? taa mungkin , tapy amat pasty itulah ank encik dull mad saye taa tipuu . klw taa betul , alaaaaa kesian kad dea kene fitnah . sala aku , sape taa rety tgk betul-betul . *next time klw jadi mcam neh aku tekap muke kad muke org tuh naa pasty kan * .

alaaaa . bialah danish bkan keysaa . bia lah dea maen jauh-jauh . nanty, aku tangkap dea balek . faham maksud aku ? taa faham lantak kaw..

Naseb baek farizah bg thu pasal neh , klw taa aku anggap aku syok seniri ==' yeah ! mmg salu mcam tuh . hayya . tapy-tapy , ilovehim more and more ehhhhhh kite mane bole naa kate lovelove . bkan aku pnyee .

bialah , nanty pandaipandai lah aku na buad *taa daa bnde puns aku naa buad.makk aku pelikk sgt dgn aku sekarang . sbb biase yeh aku memekak kad telinga dea , rendu danish na jmpeeeeeee ! sekarang dah taa de , hary tuh mase terserempak dgn dea kem, dea pun taa de salam mak aku mcam selalu . pelik lah dea ken , dea siap ckp lagy taa gune pnye menantu jumpo salam lah ==' aku ckp kad ibu . deyy mkcik, dah clash lah mak akuu dgn muke terkejut pelik terus bulat mate dea 0.0 . dea tnyee btul keh ? yeelahhh kak limah oiii ! dah-dah taa bley cter pjg-2 my mum neh rock sikit , kdg-kdg malas naa ckp dgn aku middle finger up . yeah sonang kan ?

sekarang ken farizah saye tgh buad satu bnde neh alaa mcam novel lah , cerite dari awal hingga akhir pasal sy dgn danish . nanty daa siap kasi you bace :DD

No comments:

Post a Comment