. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

neh betul-2 aku clash faham ?

28 of March

- mlam tuh aku call danish, act call na ckap ILOVE IMISSYOU and sgale yang sewaktu dgnnya . tapy taa jady , ntaa mcam mane aku bole ikut KAATE HATY aku kate CLASH . ohmygayyy ! serious time aku ckp tuh aku sendiri taa percaye . yelah , aku daa laa SAYANG DANISH GILE-32 UNTA . tbe-2 sonang jeaa aku kata clash .

putryy : bie, bby na ckp something neh
danish : ckp lah (dgn style suare yg plg aku mnyampah)
putryy : na clash
danish : hah??
putryy : na clash lah pekak
danish : apasal ?
putryy : aku pnye suka lah .
danish : nset aku ?
*BABi betull taa abes lagy daa tnye fone kad aku.
putryy : duet aku ?
danish : hah? ble plaa aku hutang kaw?
putryy : aku tpp kan kaw tuh . byar lah balek .
*than akuu taa enad ape lagy.


tgah-2 mcm tuh bole plakk dea buad lawak . than dea mngunkit semue-2 bnde yg kami PERNAH LALUI . pkir balekk oh sweeettttt ! tapy, alang-alang menyeluk pekasam bia sampai ke pangkal lengan . haha sompet laie den bepantun . oke main topic,dea suruh aku terang ken knp naa clash . oke naa tahu neh sebab dea :
1- sgt pasty kaw curang dgn aku sbb sabtu tuh aku mase balek dari tuisyen nmpak kad in red t-shirt where is the shirt u wearied at our first date oke . really dissapointed
2- kaw daa SELALU SANGAT MENYAKITKAN HATI AKU NEH . hilangg sabe dahh .
3- kaw pun dah taa hargai aku mcam dloo . byk sgt bukti dea sampai mlas aku naa type kad sini .

lpas tuh taa ape lagy aku bla bla bla kdit abes than akuh text laa :
..kite clash forsure :) aku naa pegy jauh-2 kaw pun pegy maen jauh-2 dary aku oke . byeeeeee .

lpas sehari due tuh makk kawwww . rendu doe . lagy-2 bace blog fara fazeera . tgk dea dgn rafiq sweet jeh laa . aku pun naa sweet mcm tuh :( ohh yaa mane bole . sape boyf aku ?

No comments:

Post a Comment