. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

rendu setengah mati

best taa lagu kad blog akuh neh ? first time aku letak lagu endon kad dlm neh . sbb dga kad izzah dgn ikrm pnye blog . best plakk . but this song delegate about my fell now :( . yaya, saya amat rendu akan ank encik dullmad . tapy dea peduli apa? satu bnde dea taa kan pernah peduli . aku jeh yg akan peduli semua . yes,only me :D .
tapi aku rasa maybe taa sala aku clash dgn dea , yelah ary-2 aku menangis jeh baek clash laa . *tapy rase yeh daa clash neh byk plakk aku nanges -,- bkan yeh kurang *
bile kate aku rendu dea mcam bodoh plakk ken ? yelah aku yg naa clash . aku yg rendu . haha ! bodoh yeh . jady bodoh sbb sayang kan dea . :(
mlam neh teringat doe mase pling sweettt dgn danish . mase birthday aku . kad dlm bas tuh :) pegy gurau-2 tepuk tampar cekik ntaa apa lagy lah . time tuh happy sgtt :))) dlm diari aku ade tulis pasal neh and time tuh sampai aku doa yaa Allah , semoge dea neh org yg terkhir aku sayang and orang terakhir yang hadir dlam hidup aku tapii taa kan lah kan :( still budakk lagy lah . haishh .
but ialwayslovehim

No comments:

Post a Comment