. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

neww !

Lame weh taa update blog akuh neh . ye laa orang busy kenn . hihi . aku daa kuad sanad blaja sampai malas na hadap bloggie neh .
Okee na story yg new pnye nehh . smalam aku,farahin,nazira,haziq,fared and farhan sambutlaa burfday haziq and farahin dgn tepung ! biase laa ken, burfdAY jea tepung . daa taa de idea nag ne ape lagy .
Best wehh ! farahin kjapp doh ! dea siap sumbatt tepung dlm baju Haziq and abbess mate aku dea tonyoh dgn tepungg . kentodd !
Nazira aku yg ratakan tepung kad muka nazira daa mcam pakai bedak sejukk masing-2 ,.fared dgn farhan taa join sbb deaowg na buad keje kayu laa kate ken..
Tapy, tga sedap-sedap maen tepung . cekgu NORRIN nmpak dea membebel-2. Time tuh pla cekgu adnan lalu . norrin suruh cekgu adnan sound kami . s~ !
However ! aku sukee and happy sanad wehhh ! lpas neh burfday fared n nazira aku na sambut lagyy mcam tuh .
tapy ken burfday kawan, aku buad happy gle-2 . tapyy burfday aku sorgg pon taa rety na smbut . buadd taa tahu jea . sedeh lol !

No comments:

Post a Comment