. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ingat lah :D

td tibe tibe teringat apa ustazah salmah ckap hary tuh . aku suke gile ape yg die ajar . sbb ape yg die ajar sememangyeh memotivasikan hidup aku neh . neh laa ape yg aku :

kite perlu selalu ingat :
1- apa kebaikan yg org buad kad kite.
2-apa benda jahat yg kite buad kad orang .

lupakan :
1-apa perkara baek yg kite buad .
2-sentiase ingat perkara buruk yg kite buad kad org .


klaw lah kite amalkan bende neh selalu , dijaminnnnnn hidup taa ken ade huruhara , taa de dendam dan segalanya lah . sekarang aku sendiri cube buad bnde neh , tapi kite pun manusia, taa de manusia yg taa mngunkit kesalahan orang kan? sometime ade jgakk lah aku mngunkit bnde-bnde buruk dea buat kad aku dan bende baek yg aku pernah buad kad dea . manusiaa kan . sekarang aku sendiri cube melatih diri agar tidak dendam dan bla bla bla . lebih naa fokus buat kebaikan . yelah aku neh kan jahad xD . setiap manusia naa berubah lah kawn :D

No comments:

Post a Comment