. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26 aprill 2011 :]

Haihhh hary takk kan lupa lah :) malam neh aku sajeh lah gatal tgn pegy mesej danish aiman :)))

putryy : weh .
him : jap jap aku tgh studyyy .
putryy: okayyy

then after 20 minute ,

him: yess mam wht do you wnt..
putryy: how are you gig ?
him : i not gig you gig !
*cehh dah pandai marah laa *
putryy : ouch ! soryy doe .
him: nakk tahu something takk ?
putryy : ape dea .
him : mimi suke aku .
putryy : untunglah ade org sayang .
him :kaw tahulah kan ape aku nkk buad kad deaa kan..
putryy : ape dea ?
him:kne kan deaa . haha*evil laugh*
putryy : kaw nakk kene kan macam mane ?
him : nantylah aku da ngantok neh..byee..lovee youu..missyouu
*aku daa terkejut berokkk mase neh . takk sngke gilee*
putryy: whoaa? ape kaw type tady takk nmpaklah aku rabun . type lagy sekali .
him: bye .. puas atyy :)
putryy : yg laen lahh .
him : okayy okayy . LOVE YOU MISS YOU rabun lagii kee .
putryy : wahhh ! love youu to bieeeeee
him : da da jgn naa gdix
putryy : takk pe dgn kaw jea .


dgr dea kate iloveyouuuuu tuh , happy gile akuu . sampai tydo dgn penuh senyuman :))

No comments:

Post a Comment