. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

------------------------------

wooo~ takk de idea na letak tajuk apa . hayya yaya ,
neh naa storyy mase kad skolah tady subject bahasa melayu encik HARUN pnye waktu . hary neh deaa takk dtg, jadyy kamii enjoyyyy ! okayy act macam neh laa :

tady kad skola haziq bacelah bnde alah yg aku conteng conteng kad atas kertas hijau tuh . lpas tuh dea kate

HAZIQ : neh batak neh batakk nehhhh ,
ME : a'ah mmg batak pun kadd deA . haihh

yaya, mmg aku batak kad dea pun . aku nakk dea balekk :( aku takk nakk orang laenn . NAKK DANISH AIMAN jea (!) *kalaw mcam neh lah kan . bole gile akuh -,-'*

than tah hape lagyy lah aku talked with him . then, he had told mee something , something in his hearttt ♥♥♥ . ha ! aku baru buad love bukan apa lagyy , okayy-2 . deaa ceritalah pasal relationship dgn biz . aku dgr

ME : alaa sian nyehh . samelah kite ziq . sabo jea lah=.= . klaw kaw lepaskan, kaww jugakk tercaryy dea balek . korang daa lame kan .

haziq neh aku bole share sikit hal aku dgn bf kad dea sbb dea lelaki kan senag nakk dapad pandangan:))

daa siap folio geo aku aku pun termenung . termenuing fikirkan macam macam . susalah weh nakk cakap . aku still tercary cary sala siape aku dgn DANISH AIMAN macam neh .sala aku kea lepas kan dea dulu ? tuh laa aku , mase ade bf dulu takk nakk jage elok elok . sekarang dahh takk de TERBATAK BATAK kan dea . mmg bodoh (!) mase ade dulu takk nakk pulakk rendu membabi , da takk de menggila babi aku renduu . haihh . tapyy semua yeah sala aku keh ? dea takk sala kae ?

dea takk sala kea buad aku sakedd aty , dea taa sal kea buad aku nanges ? WTH dea takk sala . sbb dea buad salalah aku pun buad sala yang sama jugakk . sbbb deaaa aku macam nehh .
SEMUA SEBAB DEAAAAAAAAAA (!)

No comments:

Post a Comment