. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

okee . saye mmg berharap .

faham kan maksud tajuk aku neh ? yaya, saya masih berharap kad awk DANISHAIMAN . apa kaw naa kate ? akuu taa segan ? whouuuii , blog aku, aku pnye suka lah . mcam lah si DANISHAIMAN neh bace bende semua neh . sbb dea bukannya online .


seriously still hopping fer him . :( aku naa dea balekk. baru sekarang plak rase mnyesal mintak breakk . adehh . putryy,putryy . macam keliang kaw neh . skjap naa couple , skjap naa clash. aku buad macam tuh ada sbb lah eh . taa kan lah sukasuka .

tapy, taa pe lah kan . dea bkan keysa pun. dea taa naa amek tahu apalagi pasal aku pun . :( bialahhhhhhhh !

deaa taa keysa pasal kaw lah putryy ! just go away from him okayy . ade perempuan lain yg lagi bagus dari kaw untuk dea . faham?? goo goo ! jgn semaksemak naa kad dea lagy aku lagi bagus dari kaw . *this word i copy from the FUCKER GIRLS TEXT .*

yaya, kaw betull . dah dah . aku da CLASH kaw amek deaa . amek amek ! *see ? sonang jea aku jadi gile ckap sorangsorang sbb danish *

No comments:

Post a Comment