. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

stop crying :DD

Whoaa ! janji lpas neh taa kan menagis lagy ! I will stop it okayyyy .

Hary tuh da happy sangat mase ijal text aku pasal DANISH tuh kan . tapy mase hary sabtu tuh 9 APRIL 2011 sekali lagy ijal text aku pasal DANISH jugakk , lpas dea text aku tuh whoaaaaa balek rumah nanges whoiiii ! neh lah last aku akan nanges sbb couple aku *act dgn dea jeh aku akn menagis dgn laen taa pena*

daa nanges kasi mate bengkak apa semua . than aku stop, I PROMISE TO MY SELF I WILL EVER CRYING AGAIN . taa sangke doe FIRST PERSON yang aku SAYANG GILE BAHABI LANCAU buad macam neh . maunya aku taa nanges . whoaa ! taa faham lah weh . knp macam neh .

mulemule dulu bukan maen ROMANTICS ank encik dullmad tuh dgn ank encik ruslan neh . tapy sejak masuk bulan kee 3 couple , ank encik dullmnad jady macam haram perangai dea -,-' . tapy tapy naseb baek mase tuh ade standby backup boyf . tapy dgn backup boy taa lame pun sbb dea amat disgusting okayyy . mane lah ade perempuan nakk lelaky mcm tuh . eeiuuuu .


now i try to forget him okay . naa Lupe dea, taa na ingat pasal dea lagy and bla bla . tapy bole kah ? dlm bilek aku tuh ade

1-- TEDY BEAR YANG DEA KASI .
2-- HANDPHONE DEA
3-- CINCIN KAMI .

macam mane naa lupa , naa tidur AKU MESTI PELUK BEAR tuh . dah jady kebiasaan even bear tuh kecil jea . _________ . nanty aku try hantuk kpale kad dinding naa lupa dea . agakagak berjaya?






I PROMISE TO MY SELF I WILL EVER CRY FOR HIM !

No comments:

Post a Comment