. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

:DDD

*click for enlarge*



tgk tuh ! bestt kan melompat macam tuh :) seronok bile ade keyakinan dan keseronokan yg berpanjangan dalam hidup neh :D . aku taa maksud kan hidup aku neh taa pernah gembira dan taa plakk hidup neh sentiase gembira . setiap manusia , mesti ade pahit manis dea kan? sebenarnya aku naa cerita about a girl in my class . taa na lah sebut nma dea , nanty kate aku neh memalukan oranglah kan . aku taa benci atau apa apa lah , cuma kesian dengan dea . yelah sentiase sorangsorang .

bile cerite kad parents aku deaorang kate , be her friend . i try be it, but she wont try to get a new friend . *english aku terabur ^_^* aku cube sgt naa ubah dea dari seorang yg TDK PERNAH DIANGGAP WUJUD kepada seorang yg WUJUD DI DUNIA neh . serious ! kesian gile tgk org yg taa pernah ada kawan . aku sendiri taa pernah bayangkan hidup tanpa kawankawan . taa pernah happy .

cekgucekgu pun suruh,
cekgu : jady lah kawan dea .
saya : yaya, cekgu saya daa cubee tapi dea yg naa menyendiri . taa na berkawan . terlalu takut dan suka hidup dlm dunia sendiri.
cekgu : hanya menggeleng .

mengikut apa yg aku tahu , dea ada byk masalah , tapy , masalah tuu same macam ape masalah aku . tapi aku anggap MASALAH ITU TAA WUJUD jadi sbb tuh laa muka aku sentiasa HAPPYYYYY ! jea . pernah ke tgk muka aku macam cuka garam peria dan blablabla ? taa pernah kan ? cuma dea neh taa de keyakinan diri sendiri .

berdirilah dengan penuh keyakinan serta berjalanlah dengan penuh kepastian. beranilah menghadapi apa yang ada di depan

HELLO ! this word aku created sendiri oke . taa de copycopy . act, this wordlah yg menaikan semangat aku bile aku naa terjatuh dan bile aku jadi give up . i try to change thats girl attitude, pray for me :)

No comments:

Post a Comment