. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ALHAMDULILAH :D

alhamdulilah :) THANK TO ALLAH .
terbuka pintu haty aku neh nakk bertaubat nakk solat balek . dah lame aku tinggalkan solat . hary neh aku mulakan balek :) harapharap berterusanlah . bukan separuh jalan . pray for me okayy :) makk aku takk tahu lagy aku daa mule solat . kalaw makk aku tahu msty dea happyyyyyyy sgtsgt . yelah , mak mana yg takk gembira ank dea daa solat . ank yg dahulunya mcm setan =.= tapyy da berubah .

heyy ! ever people can change dude .
lpas neh . aku azam na pakai tudung . mulalah nakk tutup aurat . saya dah besar . aku mula teringin nakk pakai tudung sbb haziq kate hary tuh pakai tudung lagy sopan
rase macam 'ehh, betullah . lagy pun nmpak lagy elok dan ayuuu gituuuu'

aku bab nakk pakai tudung taa jady masalah . aku daa rety pakai shawl . and sekarang neh kan ada mcm-mcm ah style yg bole match dgn tudung . takk jady masalah dah . dulu org takk nakk pakai tudung sbb takk de style yg sesuai =.= mcm apetah pikir mcm tuh .

btw, pray for me . doa kan semoga semua neh berterusan :)

No comments:

Post a Comment