. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16 MAY 2011

Mase jawabb agama tadyy best lah . senang nakk maty .yelah kan , kalaw agama takk rety jawab susahlah hidupkan . tapyyy ! sampai kad BM aku goyyyy . aku takk faham soalan karangan dea yg melalut bagai tuh especially bahagian komsas . huh i really hate that part =.= . ehh , aku takk rety jawab pun tapy aku jawab okayy !
Dah habes jawab , tahulah tgn aku kan gatal aku pegy buad neh

Kaw ade kee kaen lawA mcm aku nehhh ? takk de kann . takk de takk payah jealous ! xD . act aku rendu deaaa . takk dapad jumpe tgk nama pun jadyyy terpaksalah kan . Hayaaa dann aku pulang ke rumah . lalu makan serta ber online.

mase Aku online tady , mule pgee IM aku . dea IM



Lpas tuh aku malas nakk layan dan aku tgk tgk DANNY MESS ONLINE




mule mule enadkan aku yg online tady . enad balekk mane ade aku online kannn ! jadyy siapakah itu . aku mule mule enad pgee . jady aku pun IM lah deaa dulu . *dahh deaa takk rety nakk tegur kan =.=





Dahh tuh jeh kee biee Danish ? dahh takk rety tegur akukan kaw . CHELAKALAH .

sakeddd jeh haty aku gkk =.= lepas tuh aku bukaklah meseg meseg aku yg lama . byk meseg dah padam . yg pasty ade lagy meseg dea yg lame tuh



dea meseg neh sbb aku takk puas hatyy dgn dea . hihi . biaseelah tuh kan . kaw mcm takk pernah jeh =.- . mase neh daa baekkkk dan romanticcc sgt :)))) lama kelamaan mcm HANJING.

No comments:

Post a Comment