. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

-him-







hihi . lawa kan kan ? ehh jarii sape ? cube tekaaa . ^_^
neh jary biyy dgn beby putryy dgn danish lah . gmba neh dah lama cuma di pebaharui jeh :] rendulah kad tuan empunya tgn tuh . biy danish buad ape lah sekarang neh ehh ? hmm :(
kalaw dulu dulu bole lah aku bullybully dea . bahan dea sampai dea touching . dahh touching mulalah nanty sketsa pujuk memujuk . xD

nanty kalaw aku ade boyfriend baru , nakk boyf yg same mcm dea . perangai yg mcm haram jadah tapyy sweet :)) aku dgr budakk sch dea ramai takk suke dea . lepas tuh siap ckp lagi kaw lupalah dea tuh, ramai takk suke kad dea ehh ? hape aku keysa ? tuh korg pnye hal neh aku pnye hal . nakk hasut hasut aku pulakkk .

walaubagaimanapun , puterinuraisyahamatmenyanyagidanishaiman HAHA neh name dea batak . jgn ikot aku . aku jeh yg bole batakk mcm neh -,- .

No comments:

Post a Comment