. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

untitled

terasa sgt mcmm nakk pegy satu tempat sunyi , tenangkan diri , amekk udara segar dan segala yeelah . aku rasa nakk menyendiri sgt sgt . nakk lari dari semua org . bukan aku ada masalah or anything else , cuma rase nakk cary ketenangan that all . kalaw lah dapad , confirm kepala aku tenang jehh . tak de rasa mcm sekarang neh .

haty gelisah ? takklah , cuma kepala aku terasa sgt padat . padat dgn ? takk pasty , padat dgn belajar ? takk, sbb aku bole control study dgn bnda lain . lagyy lapang kepala aku kalaw penuh dgn ilmu . cumaa aku takk pasty knp dgn aku sekarang neh .

kadang kadang rase nakk terjun bgunan pun ada . terjun bangunan? biasa yee org tengah stresss jeh mcm tuh . aku takk stress . ntahh lahh hoiii !

No comments:

Post a Comment