. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

heyy hoyy .

Heyy hoyyy . lama takk up-to-date blog saya neh . sbb sbb : bkan malas tapyy takk de kad rumah .
haryy tuh ( sabtu,ahad) I went to shah alam attending fer a wedding . mase pegy tuh , sumpahlah haiii ! sorg pun aku takk kenal . yg aku kenal anak-2 bah dol (atuk) , tuh pun sbb mereka jealah yg selalu aku jumpa dannn sbb mereka jehh family yg ade biggggggg size ! hehe .; sbb tuh senang nakk cam deaorg neh .

yg kawen tuh sedara ibu , kakak ain . dea pnye body pun sama besa mcm : maksu : cik dayah , aunty aku dua nehh badan mmg sgt kurus besar . tapyy takk delah besa mcm dalam THE BIGGEST BIG LOOSER tuh .size org gemuk biaselah kan # aku kutukk mak cikk aku , badan aku pun sama jehh besarr , kalaw aku takk jage badan sudah semestinya aku akan ikut badan mcm deaorgg . auuwww seramlahh wehh :/ : pengajarannya , jagalah badan anda dan rajenlah bersenam . HAHA

aku pegy balekk fully tudungg , HEHE , comell sgtt ank encikk Ruslan neh*perasan sebentar* .





nakk tgk lkagy ,pii tgk kad FB sana , maleh cheqq nakk upload bagai kad sini lagyy . dahh tuh jeh nakk cerita . kboiii .

No comments:

Post a Comment