. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lagi nakk lupa lagy nampakk .

heyyyyy yowwww .

okayy faham takk maksud tittle akuh tuh ?
mehh sini saya cerita'in . tahukan aku nakk LUPAKAN DANISHAIMAN . kalaw kaw kad tempat aku kaw tahulah rasA sakedd yang aku rasa neh . neh lah PERTAMA kali rasa saked macam neh . sebelum aku takk pernah rase bnde neh serious sbb aku takk penah amek keysa .
tapy bile dgn danish neh , aku serious aku SAYANG dea sgt-sgt . dgn dea neh aku rasa apa yg aku takk pernah rasa . especially mase dea CARINGGGGGGGG sgt dgn akuh . saked sikit dea kabut ;] tapyy tuh dulu okayy . jady bile dah takk de dea neh . aku nakk lupakanlah dea tuh . tapyy susa lah . takk pe putryy try slowslow okayy ? :] .

main story : hary tuh aku dgn mak aku pegy tesco . dah beli brg apa semua tuh nakk balek . aku nmpak satu kedai kek neh nama dea DANISH . firstly aku ingat aku sla pandang takk pun aku angau sgt keh apa ke . rupe yee takk lah . mmg betul pun tuh nma kedai tuh . naseb baek air mata takk menitis , cume tergamam . then, mase tuh makk aku kate .

ibu : rilexx ahh . takk payah nakk sedeh . btw, bile danish bukak kedai ? HAHA
me : ntahh laa . bile dea bukak eh ? dahh jady tokeyy kedai dah laki kawan along tuh :)
ibu : kawan yee :)


Kemudian semalam aku dgn nazira pegy kedaii tudung ade satu tudung tuh , dekad dea pnye hujung tuh huruf D . tah apa apa . aku pun takk faham maybe aku rendu MENYAMPAH sgt kad dea kud . than nazira cakap

nazira : maybe takdir kaw dgh dea .

palee hotakkkkkkkk kaw kawan . susah lah macam neh kan . nakk lupa ade jeh bnde . hatuihhhhhhh

i'll try to forget him okayy . :]

No comments:

Post a Comment