. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Hary neh saya melepak dgn B-O-H-S-I-A .

Oke oke . tittle aku nmpak macam nakk gado jeh kan ? takk lah haii .
Sebenarnya B-O-H-S-I-A tu khafrizal ijal . hary nehkan 8 MAY 2011 bersamaan hary ibu . kaw daa wish kad makk kaw hary ibu neh ?? aku dahhhhhhh . siap kich muahhmuahh lagy . hehe .
Okay back to main topic . aku daa wish kad ibu tapyy takk bagi hadiah lagi . jady hary neh aku nakk pegylah beli hadiah kad kajang lepas tuisyen . jadi malam tadi aku pun dah rancang nakk pergi dgn sapa . Firstly, ingat nakk pergi dgn systa Melissa Mer tapi aku agak dea mesty takk kerja . Of causelah dea pegy celebrate dgn mama dea kan :) tuh namanya ankk yg baekk . Kankan? Then, ajak sedara saya Ana Kiyosyi (kakde) tapyy dea takk bole sbb maktam suruh dea pegy jage kedai kad nilai . haihhh =-.= kacaw jeh doe . dan yg terakhir aku teringat ijal. Jady mlm tuh aku call lah saudara Khafrizal Ijal , tapyy takk angkad . maybe tydo kutt . jady dahh fikir , pegy sorang jeh laa . kesiann Kankan?

PAGI TADYY
Lovelovellove*my fone ringing .
Ijal calling .

Pukul 7 lebih ijal call aku . makk aihh awal gile budakk neh bgun . aku bgn pun pukul berapa ntah . dea call tuh aku takk angkad . malehh lah , baekk tydo .

Pukul 9:30 aku bgn balek . aku call ijal balekk , tapyy dea takk angkad . jady, aku pun pergilah mandi nakk tuisyen . dahh siapsiap , call ijal lagy sekali takk angkad jugakk . aku pung teruss lah ke tuisyen . pergi tuisyen aku pakai baju kurung dan berselendang :) comel jehh . ehh , ank encik ruslan mmg comellah . hehe . jady dahh sampai kad tuisyen aku bukak pintu bilek*bilek tuisyen okay, jgn piker laen =,=* semua tgkk . aku buad muka rock jeh . lepas tuh sir Dominic sebut nama akuu . aku pung pelikk . Sir bole cam muka akuuu . hebadd ahhh . tapyy aku rase takk pelikklah , muka comell sapa takk cam .*perasan seketika*

Kemudian masa BAHASA MELAYU . masa cikgu Razak , aku dapad text dari ijal dea suruh call balek . tapyy takk call sbb tgh belajar takk kan naa call . aku message lah , tapyy takk sempat nakk sent dea dah call . cepadcepad aku matykan . kang bising cekguu tuh . aku message ijal balekk tnye dea kad mane dan lalalalalalalal ajak pegy mcD dann dea kate okayyy .

dAh habes tuisyen . aku belari pegy ATM nakk kuar duet , tapyy takk bole . menangis aku bhaiiii . yelah dah lah aku bawak 10 hinggit jeh lepas tuh aku janji pulakk dgn ijal nakk melanje mcD . cepadcepad aku call ijal cakap takk bole kuar duet . dah takod dea merungut kee apa . dea tuh kuat menghine org . haihh . tapyy dea katee takk pelah kite lepakk jeh lahh fuhhh , nasebb baek . lepas tuh dea meseg cakap dea bgtahu parents dea , dea pegy sambut birthday aku . makk aihh =.= . lepas tuh aku tnye akak yg kerja kad belakang COOL BLOG tuh mane BANK BSN . dea ckp lah kad belakang CIMB . aku pung pergyy .sorg plakk tuh . nasebbb baek dapad kuarkan kad BSN . lege akuu .

then, aku cepadcepadlah pergyy mcD . kad mcD nmpak hizatul dgn ezad . jealous nyahh tahuu .lepas tuh lepakklah dgn deaorg . ezad kate aku ingat budakk baru tady yg masukk rupanya kaw . dea taakk cam muke comell aku neh =.= *perasan lagy* dan lalalaalla . ijal sampai dea suh turun japp . rupenyaa jumpa makk dea . knplah takk jumpa kak salwati*mum Danish* . jumpe makk dea salam dan lalalaal . mak dea cakap kad ijal adikk jege diri jgn merayau tempat lain*sambil mengusap pipi ijal* then, makk dea blah . makk dead ah blahh . tergolekkk golekkk aku gelakk . badan tuff tapyy ank makkk . HAHAHA . dlm 5 minit aku gelak takk berhenti . sampai nangis nangis ijal kad situ*tipuu jeh* dah stop gelakk borakkborakk . satu hary neh kene bahan jeh dea . kalaw takk dea bahan aku . hary neh dea pulakk . diam jeh deaa .

lepastuh masa balekk aku pake belanje cool blog . padann mukeeee kedekut .

No comments:

Post a Comment