. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16th of May

Ohh myy god ! I really miss him now ! *not just now act, everyday and every time .xD*
Sumpah bosan tahappppp nakk maty neh . ~.~ dulu bosann ade lah org teman . sape nyee ? DANNY MESSlah . hayya akk neh . tuu pun takk tahu kah ?
Tengah bosannn tady aku pegy call ijal . sememang yeh takk de keje call bohsia tuh xD . niat sebenar nakk call Danish . tapyy maluu ahh >.< so, ijallah mangsa akuuu . padann mukee kawww adek . kenapa aku panggil adekk ? deaa ank bongsu plus plus mase first aku jumpaa makk dea , mkk dea panggil dea adekk . dan adekk tuhlah salah satu point akuu nakk bahan dea . xD

Act sekarang Aku tengah kegeraman atas kebodohan yg aku buad sendiri neh . kebodohan apa ? macam macamlah BODOH ! . kalau aku takk kate clash hary tuh , eskk dah cukup 7 BULAN kami couplee . bodoh kan ? *neh laa first time aku kate aku bodoh . yaa sbb dea aku kate aku bodoh * aku nakk sgt call dea . dan kate COUPLE JUM ! yaya , tuh sebenarnya benda bodoh . aku bukann perempuan sedemikian rupaA . tapyy kerinduaan nehh takk tahan ohh ! masukk jeh 17th aku akan melelehkn air mata . T.T . babi kaw bie Danish buad aku mcm neh .

Aku takk nakk org lain . nakk dea jeh ! BONDA ! ALONG NAKK DANISH ! *dan serta merta makk aku akan kate , TAKK DAPAD DEHHH .*uhh ! susah hidupp mcm nehh . knp aku tension sgt kenal dea neh . knp knp knp knp ? kadang kadang menyesal pun ade doe . kalaw tahu mcm neh rasee dea , takk de aku nakk sayang kad dea ape sume tuh . tapyy , beras dah jadyy nasi . takk bole aku nak undur balek segala tuh . terimaalah kau dgn redanya ? kaw jugakk yg pilih *nasihat atas diri sendiri takk pernah menjadi :D*

Danishh ! nyahh kaw dri hidup akuu . nyahh kawww nyahhh ! pegy maen jauhh jauh sana . jgn datang sini lagyy . nah hamek gula gula neh . pegy maen sana . jgnlah buadd aku mcm neh T.T seksa lah wehhh ! I want too shout likee crazyy ! wahhhhhhhhhh !

No comments:

Post a Comment