. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

dah lege :D

Malam tady aku menangis sepuasnya . ntah knp tgk gamba dea aku pnye air mata mengalir . mule mule perlahan . tibetibe banggggggg laju keluar . tapy takk bersuara tangis akuh tuh . than, tibatiba aku dapad mesej dary ijal .

Tetetettt

Ijal : kaw buad apa tuh ?
Me : menangis .
Than tah apa aku takk ingat .
Ijal : kaw lupakanlah dea . dah takk de harapan

Bile dea ckp macam tuh kan , lagy mencurah curah air mata aku . aku teruskan menangis selama 2 jam . habis dah air mata aku kering . takk bole nangis dah . kalaw nangis buta macam kasim selamat . HAHA . bile ckap nangis  buta , teringat nasihat danish . jgn nagis selalu . nanty buta macam kasim selamat . hayya . tuh lah nasihat dea tiap kali aku nanges . sampai sekarang ingattttt .

Aku menangis malam tady tuh laa yg paling puas aku rasa . bile aku fikirfikir , baikk lupalah . takk kan aku dgn dea couple lagyy . takk mungkin :) jady aku kene terima macam mane sayang pun aku kad dea . nanty ad jugakk orang laen yg lebih baek dary dea . aku kene saba lah . aku kad sini terBATAK sgt kad dea , dea tuh happy jehh . jady, mmg takk berguna lah kan >.< So now I will try and I won't to cry anymore ! I want to be strong like the real of PUTERI NUR AISYAH BINTI RUSLAN she is strong girl ,


Him mean the world to me but now he’s not mine anymore . and now I try to forget him but I’ll never forget him in my soul .

No comments:

Post a Comment