. expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tuh laa gatal lagy tgn tuh ,

tady mase koko , aku enadkan malas lah pegy . aku call mak aku mase tuih dlm 3:45 lah kan . then, dah call makk aku takk nakk amek . takk pe lah . kad tgn aku ade lagy duit syiling 20 sen . jady tgn awk neh pun gatl pegy lah masukk kan duet dlm tuh . than tekan num 014-******* . aku call husband DANISH . hihi . mula-mula steadyy jeh macam okayy . tapy bile takk kenal suare aku tuh , kecewa lahhhh wehh . lalalala~ duet syiling pun habess dan tettttetttt . dhh tamat taakk bole ckp lagy . haihh .
dah habes kan , aku letakklah balek ganggang telephone tuh . aku pandang kad nazira dan


nangis . tapyy aku takk sedeh . terkilan jeh . mase tuh aku senyumm :) sbb dapad dga suare dea . even, sekejap jea . dah cukup utk aku :D

nazira tgk dea gelakgelak jeh . sbb takk penah tgk aku nagis =.=[ kejam doe . takk pe lah kan . terkeluarlah jugakk airmata aku yg dah lama nakk keluar neh :))

No comments:

Post a Comment